[TREASURE MAP] EP.52 🕵🏻 누구일까? 마피아 게임 🕵🏻 수트레저 팀워크 절망편

Publicado em 24 Jun 2021

Comentários

  • wow

  • fun fact: instead of study I literally play this game at hall before my final exam for sem1 HAHAHAHAHA

  • ASAHI HAHAHAHAHAHAHA

  • JEONG WOO IS JUST A FOOL HERE HAHAHAHAHAHA

  • so fun at all, yayyyy

  • 🖤🖤🖤

  • Hyunsuk being the best narrator for all of them. I really love when the members compliment and appreciate Hyunsuk. ❤️

  • JEONGWOO YAAAAAAAAAAAAA MWOYAAA

  • jeongwoo rlly thought he got right everytime but actually he was wrong all the time

  • 이번화는 다른영상들 보다 애들이 하나하나 빛이남 기깔나게 생겼어

  • 17:12

  • Asahi: being melow Also Asahi: Let's just play rock-paper-scissor

  • Junghwan: *enters* manners maketh man He quoted it from the movie Kingsman

  • 5:32 T-T

  • Why no one is talking about 17:14? Mashi and hyunsik look so cute❣️

  • Yedam is really smart dang those questions

  • Mashiho to treasure: You betrayed meeeee and i know that youll never feel sooorrrrrryy

  • so handsome

  • And jaehyuk beware he may wear that cute smile and bubble personality but he's manipulative af hahaha don't get me wrong but jaehyuk is really something hahahah

  • It's so frustrating to watch jeong woo hahahahaha

  • Why? if doyoung make a joke no one laugh i feel sorry to him

  • jaehyuk so good

  • SHIHO SO CUTE

  • AAAA JAEHYUK HAHA

  • jihoon so good hahha

  • jeongwoo so gullible looool

  • I have years of experience in watching kdrama and other international series with subtitles but why iam struggling to catch up treasure expression with engsub😫 I can't focus on both

  • 18:11 i don't know why im addicted to hyunsuk face here

  • 12:49 HAHAHAHAHAHAHAH

  • Junghwan made a good observation here, Yoshi is obvious when he lies and not really good at argumenting while Jaehyuk was obvious too it just happened that he's good talking that we was able to switch the attentiin to others and Asahi is just quiet so they didn't think much about him cause he was never questioned

  • 보고싶었어요 다들 ^^

  • TREASURE MAP🙌

  • no because i actually got really pissed off when they didn’t believe mashi lmao.

  • HAHAHA SAHI LO KOK BAPERAN BANGETTT NGAKAKKK

  • I'm rewatching all Treasure's video because I miss them so bad!😢

  • Get Well Soon Our Maknae ❤️❤️

  • Disini jihoon ganteng banget 😩

  • I just wanna say Yoshi is so HANDSOME

  • Doyoung's face when he found out that the doctor is beside him 😯.. Btw, pray for doyoung and jubghwan

  • I feel bad for mashi but jaehyuk did a good job 💕💗

  • Asahi ni ngekLaaa

  • Dobby i miss you

  • Poor mashi🥲😂💎

  • 이번 트레저맵은 정말 정말 재미있네요. 영상 보는 내내 웃으면서 봤어요. 정말 최고! ( 트레저와 슈트라니 정말 장난 없네요 )

  • Asahi lovesick girls dance looks like he's trying to knock out something from his ear🤣♥️♥️

  • First:)

  • Doyoung's self vaccination 😂😂

  • Treasure and teumes hang in there,we gonna make this world even more brighter 😏❤️

  • REWATCHING COZ I JUST MISS TREJO,,IMAGINE NO UPDATESS😭😭😭

  • 박정우 흑발에 수트 미쳤냐..

  • ASAHI SOFT BOY CUTIE 🥺

  • Heyy co teumes...can ya'll pls help me what ep. where trejo was given a task.The only thing i remembered is that haruto was trying to tell yedam to touch here butt coz it's a part of the task given

  • asahi heartbroken

  • Junkyu: Yoshi, what is your identity? Yoshi: Me? But... if I say... Ah... BY THAT ALONE, ANYONE CAN TELL HE'S LYING AND THEREFORE LOWKEY TELLING THE MEMBERS THAT HE'S A MAFIA HAHAHAHA THIS BABIE IS SO BAD AT LYING AND I LOVE THAT ABOUT HIM 😩😚 HE'S SO PURE 🥺

    • @ahliii he's so bad at it. I mean, he just can't lie hahaha

    • for real! Yoshi is so soft

  • Get WellSoon Our Dobby💕💕💕💕💕

  • It's good to see members of Treasure playing mind games. We get to see how good they are in investigating and defending one another. It shows their connections that they built through the years.

  • I WANT ANOTHER MAFIA EPISODE THEY ARE THE BEST

  • BEST MAFIA GAME EVER

  • Bang yedam needs more screen time pleas

  • Asahi can't continue to play this game he will be forever heartbroken🤣

  • Asahi you're too kind

  • Prince Doyoung is the best

  • Get well soon Dobby

  • No matter how much I watch this episode, the last part always makes me frustrated😆 I can feel mashiho’s frustration till here lol

  • LMAOO ASAHI

  • When Junghwan smirked 😂😂😂

  • I like you baby😂😂😂❣️

  • The amount of appreciation they shared with each other is enough proof that their brotherhood is more than what we saw on-cam and it was more like natural. These boys are indeed treasures.

  • Ohmygod they look so fine😳🔥

  • What did Junkyu eat at to be this funny??!!!

  • TREASURE SUPREMACY

  • YOSHI IS REALLY SMART DAMN

  • Asahi is scary and he look like real mafia

  • Haruto so cute 🥰🥰🥰

  • they all look so good in suits

  • Junkyu's “Mashiii” is a whole culture reset 😭

  • from what i observed on every tmap episode, you will not really notice mashiho unless he is speaking or doing something. he is that kind of guy who likes to keep silent and just laugh beside his members. we can see here in this episode mashiho being silent and let others talk and say their conclusions about the mafias. i also rarely see comments about mashi and it kinda makes me sad 😿. mashiho also deserves love and recognition

  • Go treasure 😌✨✌️

  • jaehyuk so good 😆😆

  • junkyu suddenly becoming smart this episode 😂😂😂

  • I just feel bad because I think BANG YE DAM is lack of exposure thsn the other members 😞😢💔

  • From the chasing game to mafia game, asahi is really pure lol. When he said that it makes him sad that they are being suspicious with each other, i am like "poor asahi he doesn't like this kind of game" 😂😭

  • It’s not because Jeongwoo doesn’t trust the others. It’s just that he trusts Jaehyuk more than the others. 😅

  • junkyu become a smart person in this episode 🐼😂😂✅😂😂🐼

  • this is one of my favorite episodes. Idk but I'm always rooting for the mafias in any mafia game. Asahi doesn't like this type of games but he did well as a mafia, no one suspected him to be one. I was shock at the twist of events when they did not believe Mashiho, lol. Jaehyuk did good there. I wish they can record more mafia games so that the others can have a chance of being a mafia. p.s. Super Junior has probably the best mafia games I've ever watched.

  • STRESSSD WHY DO THEY PLAY LIKE YHIS

  • I think if Dobby havent debuted, hed be a med student.

  • no one: treasure this ep every 1 min: *sings mafia in the morning by itzy

  • 1:00 jihoon why so rude

    • @hoe4suk umm well hunny you got me wrong here I dint mean that rude but he was so hot here and its a wreck for my heart so i was just expressing 😅

    • what’s so rude ? he was just posing. you dumb?

  • here while waiting for latest episode english subs...

  • Cue in the morning by itzy

  • Mashiho🤣🤣Astaghfirullah 😆

  • their facial skin is soooo healthy, I'm jealous

  • Ahhhhh jihoon how can you be like that you killing me

  • 13:21 No I cant- Why Jeongwoo Why😭😭🤣🤣

  • If I can't have Treasure. Can I atleast have many friends to play this game game? :

  • omg this ep was so fun hahahaha I love

  • Find your treasure

  • Ajun kiyowo

  • Mafiaaa tampam